Медичний центр Ваш окуліст

МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР «ВАШ ОКУЛІСТ»

04212, м. Київ, вул. Зої Гайдай, 5

+38 (095) 325-67-80

Донецька обл., м. Покровськ, вул. Руднєва, 73

+38 (050) 841-38-97

• ПОВНА ДІАГНОСТИКА ЗОРУ

Icon 09

Діагностика зору - найбільш важливий етап в боротьбі за здоров'я Ваших очей. Виявити приховані захворювання, діагностувати серйозні проблеми із зором, правильно підібрати метод терапевтичного або хірургічного лікування - все це неможливо без проведення ретельного обстеження.

• КОНСУЛЬТАЦІЯ ЛІКАРЯ-ОФТАЛЬМОЛОГА

Icon 08

Консультативний прийом ведуть досвідчені лікарі-офтальмологи.
    Вони допоможуть Вам відновити зір.

• АПАРАТНЕ (БЕЗОПЕРАЦІЙНЕ), А ТАКОЖ ХІРУРГІЧНЕ ЛІКУВАННЯ ПРОГРЕСУЮЧОЇ КОРОТКОЗОРОСТІ

Icon 07

Технологія комбінованого функціонального і медикаментозного лікування прогресуючої короткозорості передбачає застосування комплексу як хірургічних, так і нехірургіческіх методів, які підбираються індивідуально для кожного нашого пацієнта.

• ЛІКУВАННЯ КАТАРАКТИ

Icon 07

Хірургічне лікування катаракти на сьогоднішній день є єдиним ефективним методом лікування, ніяких крапель або інших препаратів, здатних ліквідувати помутніння в кришталику, не існує. Помутнілий кришталик замінюється штучно интраокулярной лінзою (ІОЛ), яка повністю відновлює прозорість оптичної системи очі.
    Хірургія катаракти проводиться амбулаторно, через мікророзріз 1,6-1,8 мм методом факоемульсифікації (за допомогою ультразвуку кришталик дробиться в емульсію і вимивається з капсулярного мішка). Тривалість операції не велика і в середньому становить 15-20 хв.
    Наші центри найсучаснішим обладнанням для діагностики і видалення катаракти, а наші лікарі мають багаторічний досвід щодо вирішення даної проблеми.

• ЛІКУВАННЯ ДІАБЕТИЧНОЇ РЕТИНОПАТІЇ

Icon 07

Діабетична ретинопатія (діабетичне ураження сітківки) - специфічне пізніше судинне ускладнення цукрового діабету - є основною причиною сліпоти серед осіб працездатного віку.
    При несподіване зниження гостроти зору або появі у хворих на діабет будь-яких скарг на зір, обстеження повинно бути проведено негайно, незалежно від термінів чергового візиту до офтальмолога. Тільки фахівець може визначити ступінь діабетичного ураження органу зору.
    У наших центрах Вам проведуть всі необхідні обстеження за допомогою сучасного високоточного обладнання.

• ЛІКУВАННЯ ГЛАУКОМИ

Icon 07

Глаукома на даний момент є серйозною медичною і соціальною проблемою. Глаукома очі - хронічне, прогресуюче захворювання. Якщо вона одного разу діагностована, то залишиться на все життя, і без правильного лікування може призвести до повної сліпоти.
    Запорукою успішної боротьби з глаукомою є сучасне і регулярне звернення до лікаря при перших симптомах. Завдання будь-якої методики лікування глаукоми полягає в нормалізації внутрішньоочного тиску.

• ЛІКУВАННЯ ВІКОВИХ ЗАХВОРЮВАНЬ ОЧЕЙ

Icon 07

З віком організм людини змінюється, дані зміни також стосуються Ваших очей, особливо в 60 років і старше. Деякі зміни в зорі не є очними захворюваннями, а являють собою природний процес старіння організму, наприклад, пресбіопія. Лікарі наших центрів діагностують і призначать правильний курс лікування саме для Вашої ситуації.
    Проблема століття - вікова макулярна дистрофія сітківки - в нашому центрі вирішується з використанням найсучасніших медикаментозних, хірургічних і лазерних технологій.

• КОМП'ЮТЕРНИЙ ПІДБІР ОКУЛЯРІВ І КОНТАКТНИХ ЛІНЗ

Icon 07

Основним і найбільш популярним способом поліпшити зір є окуляри. Для того, щоб вони приносили потрібний ефект, важливо правильно їх підібрати. Підбір окулярів для зору здійснюється тільки після ретельної діагностики (навіть якщо Ви просто вирішили поміняти старі окуляри на нові).
    Контактні лінзи допоможуть тим, хто відчуває дискомфорт при носінні окулярів або активно займається спортом. З огляду на всі показники в ході проведення обстеження, співробітники наших центрів допоможуть підібрати оптимальні лінзи та засоби догляду за ними.

• ЛІКУВАННЯ АСТИГМАТИЗМУ (ХІРУРГІЧНЕ, ТОРИЧНІ КОНТАКТНІ ЛІНЗИ), ВИСОКОЇ КОРОТКОЗОРОСТІ, ДАЛЕКОЗОРОСТІ

Icon 07

Лікування астигматизму має на увазі хірургічну корекцію рогівки астигматизму.
    Найчастіше проводиться корекція зору з використанням окулярів, контактних торических лінз, торических інтраокулярними лінзами.

Ми всі залежимо від нашої здатності бачити. Без здорового зору наша здатність працювати, грати, їздити або навіть розпізнати обличчя може бути істотно порушена. Багато факторів можуть вплинути на наш зір, в тому числі й таки проблеми зі здоров'ям, як високий кров'яний тиск або діабет, або наявність члена сім'ї із захворюванням очей, яке може бути спадковим. Захворювання очей, що краде зір, може з'явитися в будь-який момент.  Дуже часто вони непомітні на перший погляд, їх важко виявити.  Ось чому так важливо звернутися до офтальмолога для повного медичного обстеження.

Нижче наводяться лише деякі з ознак або факторів ризику захворювання очей. Якщо у вас є будь - які з них, обов'язково відвідати офтальмолога. Повне медичне обстеження очей офтальмологом може стати першим кроком на шляху до збереження зору.

• випирання одного або обох очей;
  • темна завіса або завіса, яка блокує ваше бачення;
  • ослаблений зір, навіть якщо це має тимчасовий характер;
  • цукровий діабет;
  • викривлене бачення;
  • подвійний зір;
  • надмірна сльозотеча;
  • сімейна історія хвороби очей;
  • ореоли (кольорові кола навколо джерел світла);
  • високий кров’яний тиск;
  • ВІЛ або СНІД;
  • травма ока;
  • втрата периферійного (бічного) бачення;
  • розрегульовані очі;
  • нові поплавці (чорні "струни" або цятки в баченні) і / або спалахи світла;
  • болі в оці;
  • незвичайний ефект червоних очей.

Медичний центр «Ваш окуліст» - це:

• найбільш ефективніші методики;
  • комплекс сучасного обладнання різних моделей;
  • максимально щадне лікування;
  • виконання мікрохірургічних операцій в режимі «одного дня», без госпіталізації;
  • багаторічний досвід лікарів;
  • наявність в арсеналі найбільш сучасних методик, обладнання, витратних матеріалів;
  • перед операцією всі пацієнти проходять обов'язкову консультацію у анестезіолога;
  • в ході лікування застосовується місцева крапельна анестезія, що виключає додаткове навантаження на серце, судини;
  • відновлення після операції протягом мінімального часу

СВІТ З ВІДМІННИМ ЗОРОМ - ЗОВСІМ ІНШИЙ СВІТ!

записатися на прийом

Зв'язатися з нами: +38 (095) 325-67-80;